facebook twitter youtube pinterest instagram

folna-namirnice

Već trudni ili radite na tome? Folna kiselina, najvjerovatnije već i znate, važan je dodatak vašoj prehrani. Donosimo vam 8 namirnica kojima možete obogatiti svoju prehranu i dobiti potrebnu dnevnu dozu folne kiseline, a koje su nam itekako dostupne.

vocna-bomba

Osim što je jako ukusno, ovo voćno piće puno je vitamina, posebno onih koji nas štite od prehlade i gripe. Tu je i banana koja ga čini čak i obrokom, a koja će nam usput popraviti i raspoloženje. Kivi, limun i narandže osiguraće našem tijelu vitamin C i nutrijente koji će poboljšati imunitet.

cejlonski-cimet

Koja je vaša prva asocijacija na cimet? Domaća savijača s jabukama, mamini medenjaci ili zimski čaj? Danas ga koristimo najčešće kao začin, no starim civilizacijama bio je daleko više od toga. Cimet ima dugu historiju, a svojevremeno je kao prirodni lijek bio dragocjeniji od zlata.  

sljive

Da li ste znali da su suhe šljive na prvom mjestu ljestvice prema količini zdravih antioksidanasa, i to daleko ispred svog ostalog voća i povrća? Evo zašto.

limun-topla-voda

Praktikujte ovo - pijte čašu tople vode s limunom u jutro mjesec dana i primjetićete da može promijeniti vaš cijeli dan. Nemojte biti iznenađeni kada se ujutro pogledate u potpuno drugačijem svjetlu.

imunitet

Vaš imuni sistem igra krucijalnu ulogu u odbrani organizma od zaraznih bolesti i ujedno vas štiti od vanjskih napadača, kao što su bakterije, gljivice, paraziti, virusi i drugi patogeni mikroorganizmi.

hrana-imunitet

Želite da se ne razbolite u periodu sezone prehlade i gripe te da ojačate imunitet? Počnite od doručka te svako jutro na meni uvrstite ove zdrave, a tako ukusne namirnice.

carobni-napitak

Pročitajte ovaj izvrsan receptić i svakako što prije primjenite. Osim što blagotvorno djeluje na raspoloženje i ublažava posljedice stresa, đumbir je pravi melem za želudac i crijeva, a poznat je i kao lijek protiv gripe i prehlade, mučnine, poboljšava cirkulaciju i podiže imunitet. 

Pripadaju jednoj od najstarijih ljudskih namirnica, bogate su omega-3 masnim kiselinama, topivim i netopivim vlaknima, proteinima, vitaminom B1, magnezijem, cinkom i selenom. Riječ je o sjemenkama lana, koje mnogi rado koriste kao hranjivu bezglutensku alternativu i vole zbog prepoznatljive orašaste arome.

maline-zdravlje

Zahvaljujući njihovom predivnom okusu, nikog ne treba puno nagovarati da zagnjure glavu u posudu punu malina.  No, okus nije jedini adut ovog neodoljivog tamnocrvenog voća.  Maline su mnogo više od ukusnog ljetnog zalogaja. Ovo je voće bogato hranjivim tvarima, koje mogu odagnati bolesti i podariti tijelu snagu i izdržljivost. 

maticne_celije