facebook twitter youtube pinterest instagram

nifty

opustanje-trudnoca

Koliko je važno da budete opušteni tokom trudnoće? Veoma! Kada ste nervozni ili pod stresom, vaše stanje se direktno preko placente prenosi na vašu bebu. Studije pokazuju da ukoliko ste sretna i opuštena trudnica, i vaša beba će se osjećati sretno i smireno.

Naravno, današnji tempo života pridonosi sve većem stresu i ponekad je teško ostati smiren i staložen a pogotovo kada ste trudni. Dodatni utjecaj hormona vas može još više učiniti nervoznom a mi vam donosimo pet učinkovitih načina kako da opustite svoje tijelo, da se povežete sa svojom bebom i da se osjećate posebno!

1. Lagana šetnja

Umjerena tjelovježba - hodanje, plivanje i yoga - će potaknuti hormone sreće a ujedno će vam pomoći da ostanete u formi koja vam je itekako potrebna. Porođaj i oporavak nakon poroda je znatno lakši kod trudnica koje su vodila računa o tjelovježbi i ishrani tokom trudnoće. Fizička aktivnost vam samo može pomoći da se osjećate ljepše, sretnije i zdravije a vašoj bebi će također goditi lagana šetnja.

2. Meditacija

Trudnoća sa sobom donosi mnogo promjena a uz ubrzan tempo života, potrebno je svaki dan odvojiti nekoliko minuta i posvetiti se sebi. Fokusirajte se na lagano disanje, svjesno opuštajte mišiće i mislite na svoju bebu i na susret s njom. Meditacija vam može pomoći da se povežete sa svojom bebom, da se još više radujete njenom dolasku ali i promjenama koje uskoro dolaze u vaš život.

3. Čitanje

Čitanje knjiga i članaka o trudnoći i porodu je sigurno ono što vas najviše zanima ali vam čitanje dobrog romana također može poslužiti kao način opuštanja.

4. Muzika

Slušanje muzike garantovano poboljšava raspoloženje i opušta vas. Pustite omiljenu pjesmu, pjevušite je svojoj bebi u stomaku i osjetite kako se oslobađate stresa!

5. Masaža

Masaža je možda jedan od najboljih poklona kojeg sebi možete priuštiti tokom trudnoće. Naravno, pronađite provjerenog fizioterapeuta koji je obučen za prenatalnu masažu.



prirodan porod2016


maticne_celije
 
budi kum sos