fbpx
facebook twitter youtube pinterest instagram

ishrana_trudnoca

Iako je veoma bitno posvetiti pažnju ishrani tokom trudnoće, buduće majke bi trebale razmišljati o tome i ranije. Od samog začeća, fetus uzima hranjive sastojke i energiju od majke koji su potrebni za njegov razvoj. U tom periodu, potrebe za jodom, željezom i folnom kiselinom su u naglom porastu a da bi se one zadovoljile, potrebno je pripremiti tijelo za taj period i prije trudnoće.

 

Rezerve za trudnoću bi se trebale pripremati 3-4 mjeseca ranije, odnosno, od trenutka kada želite imati dijete. To je idealan period da promijenite dosadašnje navike u ishrani i da time napravite potrebne zalihe od hranjivih sastojaka.

Uticaj ishrane na spol djeteta

Tokom istraživanja o ishrani žena koje su majke samo dječaka ili samo djevojčica, ustanovljeno je da ishrana ima uticaj na spol djeteta. To je dokazano proučavanjem odnosa između različitih mineralnih soli koje utiču na raspored spermatozoida koji nose X ili Y hromosom. U tom pogledu, ukoliko buduća majka priželjkuje djevojčicu, trebala bi unositi više mliječnih proizvoda a ograničiti namirnice koje sadrže so.

zdrava trudnoca

Ukoliko majka želi dječaka, možete ishranu obogatiti suhomesnatim proizvodima, mesom, slanom i dimljenom ribom a osiromašiti je mliječnim proizvodima (maksimaln jedan dnevno). Stručnjaci savjetuju da je potrebno ovakvu ishranu započeti tri mjeseca prije začeća kako bi to moglo imati uticaj na spol djeteta.

Važnost Omega 3 kiselina 

Omega 3 masne kiseline su iznimno važne u sprječavanju kardiovaskularnih oboljenja te da pomažu u radu nervnog sistema a tokom trudnoće, imaju važnu ulogu u moždanom i neurološkom razvoju bebe. Pošto ih naš organizam ne može proizvesti, potrebno je dodatno unositi omega 3 putem sljedećih namirnica: laneno sjeme, masna riba, ulje repice i orahovo ulje.


biosave2018



srce2016
 
budi kum sos