facebook twitter youtube pinterest instagram

nifty

trudnicke_vjezbe

Većini trudnica sama pomisao na vježbanje zvuči kao noćna mora. Međutim, vježbanje u trudnoći donosi mnoge prednosti a mi vam donosimo sve prednosti vježbanja koje vas mogu potaknuti i motivisati.

1. Dobićete više energije

Pošto trudnice vrlo brzo gube energiju, vježbe mogu pomoći stvaranju veće izdržljivosti kardiovaskularnog sistema i jačanju mišića.

 

2. Imaćete bolji san

Ukoliko se bavite tjelovježbom a uz to imate težinu od 7-8 kilograma svaki dan, to vas može umoriti i podariti ljepši i ugodniji san.

3. Otklonićete neželjene bolove

Ukoliko vježbate, time jačate mišiće, pomažete otklanjanju bolova u leđima i poboljšavate cirkulaciju a ovo sve je i više nego važno tokom trudnoće.

4. Pripremate se za porod

Ukoliko radite fizičke vježbe, automatski pripremate tijelo za porod, imaćete bolju koncentraciju i izdržjivost za sve što vas čeka prije i poslije poroda.

5. Oslobađate se stresa

Poznato je da se tjelovježbom podiže nivo serotonina, hormona sreće, a samim tim se otklanjanju prisutni stresovi i strahovi tokom trudnoće.

6. Postajete samouvjereniji

Trudnice se obično prepadnu količinom nakupljenih kilograma tokom trudnoće, a ukoliko vježbate, suvišni kilogrami nakon poroda neće predstavljati problem već ćete imati samopuzdanje da se vrlo brzo vratite u stare farmerke.

7. Dobivate motivaciju za brži oporavak nakon poroda

Ukoliko ste vježbali tokom trudnoće, razvili ste zdravu naviku vježbanja i bili ste u formi, što vam mnogo olakšava povratak u staru formu i gubitak suvišnih trudničkih kilograma.



prirodan porod2016


maticne_celije
 
budi kum sos