facebook twitter youtube pinterest instagram

630x200

zdravlje-bebe-trudnoca

Svaka trudnica kao buduća majka želi samo najbolje za svoju bebu dok je još u stomaku. Donosimo vam pet načina kako možete podstaknuti bebin razvoj i zdravlje već u trudnoći a ujedno ćete poboljšati i svoje zdravlje i raspoloženje.

1. Pravilna i raznovrsna ishrana

Pravilna ishrana direktno utiče vaše zdravlje a samim tim i na zdravlje vaše bebe. Kako biste imali uravnotežen nivo glukoze u krvi, potrebno je da češće konzumirate zeleno povrće, orašaste plodove i žitarice jer sadrže nizak glikemijski indeks. Na taj način ćete održavati normalan nivo šećera u krvi, imati više energije a i vaša bebica će se osjećati bolje!

2. Unos D vitamina je važan

Istraživanja su dokazala da trudnice koje su imale više vitamina D u organizmu su rađala djecu sa više mišićne mase. Mnoge trudnice imaju manjak vitamin D stoga se preporučuje da se redovito izlažete sunčevim zrakama tokom dana.

3. Smanjite stres na minimum

Brz tempo života donosi mnogo stresa što nažalost ne zaobilazi ni trudnice. Česte jutarnje mučnine i promjene raspoloženja doprinose povećanju stresa. Dokazano je da trudnice sa većim nivoom hormona stresa (kortizola) rađaju bebe koje su u kasnijem životu osjetljivije na stres.

4. Bavite se fizičkom aktivnošću

Čak iako niste bili fizički aktivni prije trudnoće, lagana šetnja i vježbe uz nadzor stručne osobe vam mogu uveliko olakšati trudnoću i smanjiti stres. Mnoge trudnice iz straha prestaju sa vježbom u trudnoći što nažalost nije dobro.

Vježbanje će vam pospješiti cirkulaciju, poboljšati kondiciju a uvelike će doprinijeti zdravlju bebe.

5. Zaštitite se od zagađenja

Trudnicama koje žive u zagađenim gradovima je pravi izazov biti na svježem i čistom zraku. Pokušajte posjećivati nezagađena mjesta i planine koliko god je moguće a svakodnevnu ishranu obogatite antioksidansima (paprika, brokula, paradajz i kelj).

maticne_celije